The Fairytale TAG

01-03-2014 17:34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hey allemaal,

vandaag heb ik een leuke tag voor jullie: The Fairytale TAG. Ik ben lekker in de disney stemming! haha. Veel plezier.

Rapunzel: Houd je ervan om buiten te zijn?

Ja, duhu! Ik moet zeggen dat als het winter en herfst is dat ik het dan minder doe en school blokkeert het ook een beetje natuurlijk. Maar niet getreurd het is alweer bijna lente! Ik houd er zo van om dan na het eten nog ff naar buiten te gaan en het dan gewoon nog heel warm is! Het liefst ben ik dus buiten maar dat lukt lang niet altijd. Maar ik heb in iedergeval wel lentekriebels!

De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?

Eeeemmm.... volgens mij wel. Ik geloof best snel dingen als iemand een goeie grap maakt. Maar dan moet het wel met overtuiging! Het zelfde geld eigenlijk ook voor mij bang maken, als iemand 'Boee' roept en plotseling mn kamer binnenkomt schrik ik me rot!

De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?

Dat zijn een aantal dingen. Als eerste: champignons! Iewll ik vind ze echt walgelijk. Nu op het vlak van persoonlijkheid, ik vind het heel naar als mensen liegen of als mensen dingen achter je rug om doen. Zeg het gewoon eerlijk als je iets hebt gedaan of wilt doen! Dat is uit eindelijk het best.

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?

Haha! Ik ben bepaald niet een experd op het gebied van planten en bloemen, dus welke ik heb geen idee. Mn moeder koopt altijd bloemen voor in huis.

 

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?

Eigenlijk een beetje van beiden, ik werk veel en hard zodat ik het snel af heb. Maar aan de andere kant stel ik het wel het liefste uit en dan denk ik vaak na een tijdje, jeempie volgende keer echt harder en beter werken!

 

Dit was The Fairytale TAG! hopelijk vonden jullie het leuk! 

xx Floor